من عبدالعاصي محسن ايوبي «اشهدا ان لااله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله و اشهد ان علي ولي الله و اولاده المعصومين جج الله»

گواهي مي‌دهم كه ائمه معصومين گفتارشان بر ما حجت و امتثال امر و اطاعتشان واجب محبتشان به حكم ازلي حق لازم ، پيروي آنها موجب نجات و خشنودي و مخالفتشان موجب درد و زجر و عذاب و آنها امامان و شفيعان روز جزا هستند «إنا لله و أنا اليه راجعون» اينجانب خود را لايق نمي‌دانم براي اين امت شهيدپرور وصيت بنويسم ولي بر حسب آن كه هر كسي بعد از رفتنش چند كلمه‌اي براي امت از خود باز مي‌گذارد من هم چند كلمه‌اي براي اين مردم غيور پيام مي‌فرستم.

وصيتم را با پيامي به امت قهرمان ايران آغاز مي‌كنم. سخن اولم با شما همان سخني ***** است كه هزاران شهيد در وصيت‌نامه‌هاي خود آورده‌اند و آن پيروي و اطاعت از رهبر كبير و اين پير زحمتكش مي‌باشد. كساني كه از انقلاب و اسلام دم مي‌زنند و مي‌گويند پيرو امام هستيم بايد در عمل نيز ثابت كنند و اما سخن ديگر سخني است كه شايد براي بيشتر شماها تكراري باشد و آن هم فراموش نكردن مسئله جنگ و جبهه است كه اين جنگ جنگي است كه انسان‌ها را امتحان مي‌كند و اين جنگ جنگي است كه حق را از باطل و اسلام را از كفر جدا مي‌سازد.

از كساني كه مي‌توانند در جبهه شركت كنند مي‌خواهم كه بياند تكليف **** تعيين كنند سخن ديگر به شما امت شهيد پرور اين است كه تقواي الهي را پيشه خود نمايند وبه **** خود نمايند و به مسئله عبادت و دوري از گناه توجه كنيد.

از خانواده معلولين و مجروحين مي‌خواهم كه با اين عزيزان كه براي اسلام رفتند و زخمي شدند با صبر و حوصله و خوش اخلاقي برخورد كنند چرا كه اين عزيزان بخاطر جراحت و معلوليت دستشان از انجام وظايفشان كوتاه شده احتياج به مراقبت و محبت بيشتري دارند. انشاء الله خداوند به شما اجر و صبر عنايت فرمايد. ديگر اين كه فرزندان شهدا را فراموش نكيند آنها پدرانشان را بخاطر اسلام از دست دادند در اسلام در مورد يتيمان سفارش زيادي شده بخصوص يتيمي كه فرزند شهيد باشد.

و اما پدر و مادر عزيزم اميدوارم كه مرا حلال كنيد و مرا ببخشيد. شما براي من زحمت‌هاي بسياري كشيديد و من قدر شما را ندانستم حال اگر در انجام وظايف خود نسبت به شما كوتاهي كردم اميدوارم كه شما مرا ببخشيد بخصوص مادر كه چه شبهايي را بيداري كشيديد و آسايش مرا فراهم كرديد كه در حديث داريم الجنه تحت اقدام الامهات بهشت زير پاي مادران است بخصوص مادري كه در تمام اوقات مراقب اعمال و رفتار ما بوديد مادر فرزندت را حلال كن و از تمام دوستان و اقوام براي من حلاليت بطلبيد.

دعا به امام يادتان نرود.

خدايا ، خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار

آنكس كه تو را شناخت جان را چه كند            فرزند و عيال و خانمان را چه كند

ديوانه كني هر دو جهانش بخشي                             ديوانه تو هر دو جهان را چه كند

محسن ايوبي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









برچسب ها : وصیت نامه پاسدار رشيد سپاه اسلام شهيد محسن ايوبي,