به نام خدايي كه پرورش دهنده عالم است، خدايي كه فرياد رس فرياد خواهان و درهم كوبنده ستمگران، خدايي كه زبان‌ها در غايت ستودنش قاصر و گردنكشان لال و دل‌ها از كنه شناختش عاجز و جباران از هيبت او خوار و ذليل و چشم‌ها از ترس او حيران، خدائي كه حاضر و زنده است و با سلام و درود بر نايب بر حقش خميني كبير ، اين ابراهيم زمان، اين پرچمدار حسيني و با سلام به خانواده‌هاي شهدا و معلولين و مجروحين جنگ و انقلاب و با سلام به ملت غيور ايران كلام و نوشته‌هاي خود را آغاز مي‌كنم.

من كوچكتر از آنم كه بتوانم سفارشي و يا وصيتي به كسي بنمايم ولي بر حسب وظيفه چند كلمه‌اي با شما عزيزان مي‌گويم و شما نيز طريق سفارش معصومين ، بر آن نباشيد كه چه كسي مي‌گويد، بنگريد چه مي‌گويد.

انشاء الله همه ما جزء مؤمنين و تقوا پيشگان باشيم . اما خدا را شكر مي‌كنم كه مرا هدايت فرمود كه راه رهبر كه راه خدا و پيامبر راستين است انتخاب كنم. اميدوارم كه خدا مرا تا آخر عمر هدايت كند و آني مرا به خود وامگذارد و من در برابر برادران جانباز احساس حقارت و كوچكي مي‌كنم و حتي مي‌بينم كه با نداشتن پا و دست و يا چشم در جبهه‌هاي جنگ عليه كفار شركت مي‌كنند واز هر طرف نگاه مي‌كنم افرادي مي‌بينم كه يك يا دو و يا بيشتر، برادران خود را از دست داده‌اند و باز هم با فداكاري به جنگ عليه كفار ادامه مي‌دهند.

بار خدايا؛ مرا ياري ده تا در راه انقلاب و اسلام راستين كه هدف رهبر عزيز مي‌باشد قدم بر دارم و بار ديگر به برادران عزيزم خدمت كنم.، من كه خود را لايق شهادت نمي‌دانم ولي از لطف و عنايت پروردگارام نا اميد نيستم، چرا كه نااميدي خود گناه بزرگ است و همين افتخار مرا بس كه خدمتگزار به شهدا بودم و خدايا از تو مي‌خواهم كه مرا توفيق دهي تا در اين راه خدمت كنم. و اي خواهران و برادران، ما اگر به اسلام واقعي نگاه كنيم مي‌بينيم كه اسلام تنها يك مكتب خلاصه شده در عبادت تنها و يك بعدي نيست، اسلام واقعي تمام ابعاد فردي و اجتماعي و غيره را در بر دارد و بايد بدانيم كه پيرو اسلام و مسلمان و شيعه بودن تنها، پرداختن به يك سري اعمال و عبادت‌ها از روي عادت يا بدون معرفت نيست و مسلمان وظايف ديگري نيز بر عهده دارد كه يكي از اين وظايف احياء دين براي رضاي خداوند است و هر مسلمان واقعي بايد به اين وظايف عمل كند، براي احياي دين مبين اسلام بايد به كوشش و جهاد پرداخت تا اسلام پايدار بماند و گرنه اسلامي را كه جنايتكاران براي استثمار كردن ما به ما تحميل كرده‌اند يعني گوشه نشيني و به عبارتي ديگر جدايي دين از سياست.

اي امت شهيد پرور دين اسلام را حفظ كنيد كه خداوند پشتيبان شماست و خون شهدا را پايمال نكنيد تا اسلام حقيقي را بر پا كنيد و كفر و ابرقدرت‌ها را در هم كوبيد و اي خانواده شهدا شما هم جبهه‌ها را تنها نگذاريد و راه انبياء را ادامه دهيد و اي كساني كه مي‌گوييد شما براي چه كشته مي‌شويد، ما براي اسلام و براي خدا مي‌رويم ، ما براي رياست نمي‌رويم، ما راه انبياء را ادامه مي‌دهيم و تا آخرين قطره خونمان در برابر دشمنان مي‌ايستيم و اسلام حقيقي را بر پا مي‌كنيم و روزي خدا يك جان مي‌دهد و روزي هم آن را مي‌گيرد، پس چه بهتر كه در راه خدا شهيد شويم.

من در كمال صحت و سلامت بدن و آگاهي از راهي كه مي‌روم شكرگزار هستم و اي كاش جان‌ها داشتم تا در راه اسلام فدا كنم ، اما حيف كه بيش از از يك جان ندارم و اي مردم شما ادامه دهنده راه شهدا باشيد و شما مثل حسين عليه‌السلام وارد جنگ شويد و مثل حسين بايد شهيد شويد و از برادران و خواهران ديني تقاضامندم دست از روحانيت مبارز برندارد كه هر چه داريم مديون زحمات اينها هستيم و اي رفقاي عزيز اگر از من بدي و يا ناراحتي ديده‌ايد ببخشيد و ادامه دهنده راه شهدا باشيد.

و اي پدر و مادر و اين خواهران و برادران عزيز؛ اگر از من بدي ديده‌ايد مرا ببخشيد و توصيه مي‌كنم به شما خواهران و مادر گراميم كه حجاب خود را حفظ كنيد و با اين عمل مشت محكمي بر ابرقدرت‌ها بزنيد و در عزاي من براي من گريه نكنيد مگر بياد سرور آزادگان امام حسين عليه‌السلام و شهدايي همچون شهيد مظلوم دكتر بهشتي ، رجايي ، باهنر و شهيدان محراب آيت‌الله مدني و دستغيب و صدوقي و اشرفي و ...

اي برادران عزيزم؛ مدرسه را سنگر خود قرار دهيد و آن را حفظ كنيد.

والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته

خدايا خدايا تا انقلاب مهدي  خميني را نگهدار

محمود جعفريان ـ آذر ماه 1366

يادشان جاویدان . . . !


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: